Rampant Filminin Bilgileri

Rampant

Rampart izle, Qing Hanedanlığında 10 yıl esir sonravatanına geri dönen Prens Lee Chung, geceleri ortaya çıkan zombilerle savaşın ortasında kendini bulur. Train To Busan filminin yapımcısından. Rampart diğer ismi Chang-gwol hdfilmcehennemi1.com'da izleyebilirsiniz.


Rampant Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 45
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
halil
4 ay önce

İzlemeye değer bir film. İyi zombi filmi bulmak zor.

0 Cevapla
S'adık S'efa K'ütük
1 yıl önce

kaan reis 06.17 dakikada adam 2 güne kadar türkiye doğru gidiyoruz diyor. siz neden 2 güne gidiyoruz diye çevirmişsiniz

0 Cevapla
Kokomoloko
2 yıl önce

Yalnız baya saçma yazılmış flim.HyunBin in arkadaşının öldüğü sahne'de baya saçmalışsınız.Cocugu bırak öldürsun adamı???Üç kişi kolundan tutuyor."Artık çok geç" Lan ne geci birak kurtarsın adami.cok aglatti bu flim beni :((((

0 Cevapla
TC Ayla Adlığ
2 yıl önce

çeviri için teşekkürler Hyun Bin için izlnir

0 Cevapla
nrelifaarslann
2 yıl önce

saçma olan yerler vardı hatta büyük bir şaçmalık vardı izleyenler anlayacaktır fakat buna rağmen iyi bir yapımdı oyuncu kadrosu olsun çekilmek için büyük uğraşlar olsun ben beğendim

0 Cevapla
Melek
2 yıl önce
Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

saçma olan bişi vardı..kralı öldüren adam ve diğerlerinin girdiği yerin kapısı nekadar sağlamdıki orayı yıkamadılarda kocaaa sarayın kapısı yıkıldı :D adamlar sabaha kadar rahat rahat beklediler..neyseki bedelini ödediler :Dtahtı almak için yaptıgı plan okadar aptalcaydıki kral olsa ülke çökermiş bu akılla :Dbide ısırıldıgı halde hala gözleri dişleri dönüsmedi sanki böyle çok güçlü bir varlığa dönüşüverdi..aklıda gayet basındaydı nedense gelip atesi bile söndürdü tuzağı anladıda :D çok sakin bi sekilde zombilesmiş :D galiba diğerlerinden farklı ısırıldı :D hamile kadın iyi dayandı :D film çok güzeldi hyun bin olurda kötümü olur

0 Cevapla
제이넾
2 yıl önce

Hyun Bin'i zombi filminde izlemek değişik oldu ama adam her halinle karizma! ♥

0 Cevapla
Papatyaaam 🇹🇷
2 yıl önce

dizi bittikten sonra buraya hücum ettim. Dizi de Hyun Bin in yüzü gülmedi bari burada gülmüştür dedim :)))

0 Cevapla
Scorp
2 yıl önce

Zombi filmleri sevenler için çekilen bir yapım. Film içerisinde az miktarda komedi bol aksiyon var. Tabi baharat tadında mantık hataları da yok değil. İzlediğiniz takdirde size bir şeyler katacak bir film değil. Farklı bir yapım.

0 Cevapla
Zeki Duzceli
2 yıl önce

Korku değilde aksiyon komedi tadında bir filmdi, en azından benim için öyle. Eğlenceli bi film

0 Cevapla
natasha rostova ♥♥♥
2 yıl önce

güzel filmdi...train the busan tadı damağımızda kalmış bir filmdi bu iyi oldu

0 Cevapla
murat
2 yıl önce

Busan treni guzeldi ama bu baya siradan olmus,.Gereksiz sekilde uzun ayrica zombilerde bir garip.birinin uyerine ususuyorlar prens yanlarinda davul caliyor ama sirayla saldiriyorlar.Yada adamin biraz dinlenmesine musade edyorlar. Benim film hakkindaki yorumum bu.Beyenenede sagi duyarim.

0 Cevapla
Melek
2 yıl önce

bencede birsürü mantık hataları vardı...bende yorumumda belirttim zaten aynı sekilde davulu calıpta bikere bile ısırılmamasını gectim adamın üstüne iki üç kişi abandı gene ısırılmadı..kötü bi tadı vardı galiba :D

0 Cevapla
selim malaç
2 yıl önce

Zombi üzerine Güney Korelilerin büyük başarısı var.(Busan Treni) Zombi filmlerini gerçekten çok kaliteli yapıyorlar. Bu filmde onlardan bir tanesi. İzlemeye değer.

0 Cevapla
Ahmet Bekar
2 yıl önce

film izlenir kötü diyenler malkoçoğlundan devam etsin admin emeğine sağlık

0 Cevapla
HUZUR
2 yıl önce

rapid özel 224003 hata kodu veriyor.

0 Cevapla
Sedat5354
2 yıl önce

Fena degil seviyesinde. Emeğe saygı ve selam..

0 Cevapla
Yusuf Gungor
2 yıl önce

Link ekliycektin adminnn

0 Cevapla
Yusuf Gungor
2 yıl önce

Hani indirme linkini yülüyordun admin

0 Cevapla
aziz
2 yıl önce

bu tarz filmleri severim ama bunu sevemedim atlaya atlaya izledim

0 Cevapla
Kartal
2 yıl önce

Kaan kardes indirme linkini atarmisin

0 Cevapla
fatina
2 yıl önce

elinize salık rapid özel yüklemeniz mümkünmü

0 Cevapla
Background
Kapat ×