Assassin's Creed Filminin Bilgileri

Assassin's Creed

Ölüme mahkum edilmiş bir suçlu olan Callum Lynch (Michael Fassbender), Abstergo Industries adında çok zengin bir şirket tarafından ele geçirilir. Şirketin büyük yatırım yaptığı Animus Projesi, kişilerin atalarından kalan ve genlerine işlenmiş hatıra ve yeteneklerini ortaya çıkarmayı amaçlamaktadır. Callum Lynch, 15. yüzyıl İspanyol Engizisyonu döneminde Suikastçiler adıyla bilinen bir örgütlenmenin üyesi olan Aguilar de Nerha'nın akrabası olduğunu öğrenir ve onun hatıralarıyla yeniden yüzleştirilir. Bu esnada atasının olağanüstü yetenekleriyle donanan Lynch, Suikastçiler'in o dönemki en büyük düşmanı olan Tapınakçılar'ın günümüzdeki temsilcileriyle mücadele etmeye hazır hale gelecektir


Assassin's Creed Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 44
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
Seko
1 ay önce

fılmın acıklamasına bak oyunun acıklamasını kopyalayıp yapıstırmıslar fılm ıle alakası yok ayrıca fılm bozuk hata kodu verıyo sonlara dogru

0 Cevapla
özcan
2 ay önce

izlenmese de olurmuş.. pek beğenmedim ben.

0 Cevapla
mehmet
2 ay önce

2. Bu sene çıkıyor Chris Hemsworth oynayacak. Fragmanı var nette.

0 Cevapla
Atican
2 ay önce

Fake o fragman. Resmi olarak bir duyuru yok şuan.

0 Cevapla
şafak nalbantoğlu
2 ay önce

Konu derin aksiyon süper ... 10/7.5

0 Cevapla
axxo
2 ay önce

Tüylerin diken ola ola izledim. Ürperdim her sahnede. Sanki anubise beni bağladılar da eskiyi görmüş gibi izledim, sevindim.

0 Cevapla
ilker
2 ay önce

2ncisi ne zaman çıkacak acaba :((

0 Cevapla
mehmet
2 ay önce

Aynen abi seste kayma var dublaj önden gidiyor. Rapid olarak indiriyoruz ondada görüntü kalitesi düşüyor. Formatla alakalı birşey mi acaba.

0 Cevapla
kaan Yönetici
2 ay önce

dual seçeneginde sorun yok hocam

0 Cevapla
Mandamilson
2 ay önce

Ses de kaayma var

0 Cevapla
sandalcıbekir
2 ay önce

5.7 bu

0 Cevapla
Özgür
2 ay önce

Zamanında türkçe dublaj da alt yazısı olmayan yüklenmişti, benim tavsiyem önerim üzerine kaan sağolsun 1 2 güne çevirili yüklemişti tekrar çok çok teşekkürler kaan. Son olarak burdan başka yerde bu şekilde bulamazsınız tabi burdan alıp başka yerde yayınlamadıysa:)

0 Cevapla
Şeref acar
2 ay önce

gorsel efekt severler için film şoleni..benzersiz muhteşem bir film puanı çok az verilmiş sıkılmadan beğenerek izlenecek bir film..

0 Cevapla
umut
2 ay önce

Sürekli hata veriyor,her yenilemede reklam izliyoruz,özellikleri yapiyorsunuz

0 Cevapla
kaan Yönetici
2 ay önce

hata vermemesi lazım hocam, aldıgınız hatayı söyleyin yardım etmeye çalışalım

0 Cevapla
Sansar16
2 ay önce

hu vşdeo 28:34bi takılıyor yok arkadas.5seder oldu.sayfayı yenileyince duzelıyor,bu aradacpaso reklam ızkıyorum.ustelık 2.reklam gec desemde fşlimle beraber oynuyor ve aynı yerde takıkıyor.valla zevkimin içine etti.ayar oldum sayın admin

0 Cevapla
kaan Yönetici
2 ay önce

hocam tarayıcınız ve tarayıcınızda kullandıgınız eklentilerle alakalı, mozilla gibi bir eklenti indiriverin, adblock felan kurmadan sorunsuz izleyin, daha da yapamazsanız tek tuşla indirebilirisiniz.

0 Cevapla
Zaqaraman
10 ay önce

3D filmlerin hiçbiri oynatılmıyor hocam uzun basınca not ready diye bir yazı çıkıyor

0 Cevapla
Zülfikar Ali
10 ay önce

3d filmlerin hiçbiri açılmıyor

0 Cevapla
eee
1 yıl önce

3d nasıl oluyor gözlüklemi

0 Cevapla
eee
1 yıl önce

admin 3d nasıl oluyor gözlüklemi

0 Cevapla
Yiğit Şanlı
1 yıl önce

HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN GUZEL FİLMDİ HERKESE TAVSİYE DRİM HAKKINI VERMİŞLER FİLMİN

0 Cevapla
HeLLucifer
1 yıl önce

türkçe dublaj nerde benmi yalnış yerden izlyorum

0 Cevapla
Mrs. Casper
1 yıl önce

Övgüyü hakedecek bir film.

0 Cevapla
Background
Kapat ×