4.Tür arkaplan

4.Tür izle

2009
Cehennem Özel Dublaj
Fragman
4.Tür izle

4.Tür Film Bilgileri

Alaskanın Nome bölgesinde 1960lı yıllardan bu yana insanlar hiç bir iz bırakmadan kaybolmaktadır. Daha önce FBI ajanları bu bölgede araştırma yapmışsa da, insanalrın nasıl kaybolduğu gizemi çözülememiştir. Psikayatrist Dr. Abigail Tyler, hastalarının birinde oldukça ilginç bir travma durumuna rastlar. Bu travmanın izini süren Abigail onun uzaylılar tarafından kaçırıldığına dair ikna edici ipuçlarına rastlar.
IMDb 5.9 (74.165 oy)
Süre
1 saat 38 dakika
İzlenme
Yıl
Türler
Ülke
ABD
13 yaş ve üzeri izleyici kitlesi

Yorumlar

11 yorum
Oktay Cantürk bir yıl önce
Belgesel gibi bir film. Çok kötü bir film, sohbetler karşılıklı konuşmalar.... Filmden ne aradığınız elbette önemlidir. Fakat Bilim Kurgu ile alakası bile yok. Vakit kaybı (iyi derecede film izleyen ve senaryo yazan bir kişi olarak yazıyorum)< İZLEMEYE DEĞMEZ...
0
cevapla
[YC]YoungCrew 2 yıl önce
Cidden güzel bir film.Ben inanıyorum böyle bir şey olduğuna. Çünkü bu kainatta Sonsuz evrenler var. Ve bu hayatta yalnız değiliz.Uzaylı diye bir şey bence var. Ben inanıyorum. Ve Kur-an'ı Kerim de bir sürü Alem olduğu yazıyor zaten. Uzaylılar dan başka bir varlıklar da olabilir. Neyse uzatmayayım.Uzaylılar yok diye bir şey diyen insanlar için diyorum. Bu hayatta yalnız değiliz bunu bilin.
0
cevapla
umut 3 yıl önce
o kadar abartilacak bir film degil, ama izlenir.,..
0
cevapla
yalçın 3 yıl önce
sümeroloji okunabiliyor anlaşılabiliyor ama konuşan nasıl anlaşabilir...soğuk ve ıssız uzun gece bölgelere has psikolojik sorunlar yumağı .....
0
cevapla
Sebastian 3 yıl önce
Süper film abi
0
cevapla
Okay 4 yıl önce
Bir film ile imanını nasıl pekiştirdin anlamadım.Yada şöyle diyeyim bende uzaylılara inanmıyorum ama diyelimki gerçek varmış ortaya çıktılar ne yani bunca yıl ben yanlışa mı inanmışım yanlışamı tapmışım aha bak uzaylılar deyip onlaramı tapacan filmi sadece film olarak izlersen daha büyük bir zevk alırsın ... isimli arkadaşa yazdım bunu.Film gayet güzeldi tabiki inanmak size kalmış güzeller güzeli Rabbim akıl vermiş biz insanlara kullansınlar diye :=)
0
cevapla
şiyar 4 yıl önce
film güzel emeğe saygııı
0
cevapla
Sara 4 yıl önce
İlk başda izliyince bi süre insanın beyni yanıyo amma mükemeldi o kadın oyuncuda en sevdiyim kadın oyuncu ve filim gerçekden güzel ve herkesin anıya bileceyi herkese göre bir filim deyil izlemenizi tavsiye ederim o sakın izlemeyin diyenler sadece korkaklardır sonuna kadar izleyin filimde büyük emek var
0
cevapla
eness 4 yıl önce
bu ne biçim bir şey film bile diyemiyorum zaman havuzunda bogulsanız bile izlemeyin arkadaslar ben ettim siz etmeyin
0
cevapla
misafir36 4 yıl önce
Bu arada kalbi olan izlemesin film gerçekten adamı bir üç buçukluk yapıyor onu söylemeliyim. Kendimi soğuk kanlı sanırdım. Üç dört gün tesirinden kurtulamadığımı hatırlıyorum. Ona göre ...
0
cevapla
daha fazla yorum ↓
Background
Kapat ×