Uyarı: 1080p ORJİNAL SES İLE GÜNCELLENDİ.
Film Bilgileri 5 ay önce eklendi
Çekim izle

Çekim izle

Rusya'nın bir şehrine iniş yapan dünya dışı işgalci bir gemi, insanlığın kendi varoluşunu sorgulamalarına sebep olur. Uzaylıların dünyayı terk etmesi gerektiğini düşünen insanlar ise bunun için mücadele vermek ister...

Yıl - Ülke: ()

Tür: ,

Kategori: 1080p Film izle, Filmler

IMDB Puanı:

IMDb Sayfası: www.imdb.com/title/tt4731148

“Çekim izle” filminde 168 Yorum bulunuyor.
  1. BEYAZ - 4 ay önce demiş ki:

    Film beni çekti ama ikincisi pek çekmedi açıkçası.

  2. Ahmet - 5 ay önce demiş ki:

    Çok güzel film

  3. fatih - 5 ay önce demiş ki:

    berbat

  4. Hakan - 5 ay önce demiş ki:

    Arkadaş Çin, hindu ve ruslardan mantıklı bişey beklemek neden bu kadar zor! Bütün filmler (Bi kaç istisna hariç) mantıksız, ruhsuz anlamsız ve amaçsız oluyor. Ben sevmedim görsel efektler güzel ama konu saçma sapan. Ha birde ölen adam içlerinde en iyi rol yapan ve en iyi karkaterdi.

  5. Serhat Özpelit - 5 ay önce demiş ki:

    birkaç ay önce izlediğm bir filmden dolayı bir daha rus filmi izlemem demiştim,artık kesinlikle izlemem vaktşnşze yazık

  6. Özkan Karabulut - 5 ay önce demiş ki:

    Vallahi bende cok aradım bu siteyi bulamadım.

  7. Cumhur Yalcın - 5 ay önce demiş ki:

    Kaan nerdesin haftalardir bu siteyi bulamadım her gün bakmama rağmen diğer site var oda bunun gibi detaylı ayrıntılı açıklayıcı net değil karmaşık geliyo alışmışız bu siteye çevremdeki insanlar bile sordu eski hdfilmcehennemi siyah temalı sitesini bulamiyoruz kalktimi noldu diyorlardı şükür geri geldin Bu sayfayı siteyi elinde tut kapatma gözünü seveyim alıştık buna yenisini açarsan karmaşık gelebilir yapma reis

    • AdminnKaan - 5 ay önce demiş ki:

      https://www.hdfilmcehennemi.com/ hocam bu adres hep sabit, yeni adres hangisi olursa olsun. google malesef bize ceza vermişti ondan geriye düştük ama şimdi düzeldi.

  8. TURGAY - 5 ay önce demiş ki:

    Altyazılı iken izlemiştim ne çok abartılı ne de çok yerin dibine batırılacak bir film bence izlenir

  9. PLATIN - 5 ay önce demiş ki:

    Film bilim kurgu dışında hiç birşey anlatmıyor saçma bir şekilde başladı olaylar saçma sapan devam ediyor daha güzel işlenebilirdi konusu.4.1 izlemesen hiç birşey kaybetmezsin