Last Breath Filminin Bilgileri

Last Breath
Last Breath Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 16
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
Kealer
1 ay önce

bu sitede 100lerce kez film izledim ve ilk defa bu filme yorum yapmak istedim , hangi olursa olsun film hakkında ki hiç bir yorumu dikkate almayın , okuma yazma bilen herkes yorum atıyor , bu filmi izleyin derim temel bir kaç hayat ile alakalı bir şeyler öğreneceksiniz , harika ötesi bir film değil ama merak duygunuzu harekete geçiren bir film ve işlediği konu gayet güzel keza aldığınız dersler de yanında kârı.

0 Cevapla
sinem
1 ay önce

Tek kelimeyle mükemmel Chris sana mutluluklar dilerimmmm👏👏👏

0 Cevapla
Garip
1 ay önce

Gayet başarılı bir çalışma. Seyretmenizi tavsiye ederim...

0 Cevapla
demir
1 ay önce

saçma sapan filmlere bin basar

0 Cevapla
orhan
1 ay önce

5 dakikalık olayı ne kadar uzatabilirsin ki 5 dakikaya adam ölecek bu 5 dakikadan ne filmi cikar kara verecen yapacan bitti zaten film de değil fragmandan gördüğüm Amerika'nın reality programlarından bir bölüm herhalde saçma

0 Cevapla
alp
1 ay önce

Empatiden nasip alamamışsın, üstüne izlemeden istediğin gibi ahkâm kesebiliyorsun. Asıl sorun sen ve senin gibilerin çoğunluk olması, herbokolog.

0 Cevapla
Sandalcı Bekir
1 ay önce

Alp ağzına sağlık

0 Cevapla
ozi156
3 hafta önce

Ulan d...galaklar hayat dersi çıkarmak istiyorsanız kafanızı o bilgisayardan kaldırın bir etrafiniza bakın bana akıl vermek sizin haddinize mi bana cevap yazacaginiza film hakkında yorum yapsaydiniz ya geyikler benim yorumum hiç olmazsa film hakkinda

0 Cevapla
Kahan
1 ay önce

O kadar ahım şahım bir şey değil öyle övüyorsunuz ki esaretin bedelini izlicem sandım biraz fazla fuzuli uzatılmış en az 20 dk ileri sardım parça parça

0 Cevapla
salih
1 ay önce

MÜKEMMEL bir belgesel!! kaçırma kardeşim direk izle. emeği geçenlere çok tşk ederim.

0 Cevapla
sadi
1 ay önce

Belgesel tadındaydı ben begendim belgesel sevenlere tavsiye ederim...

0 Cevapla
tarık
1 ay önce

Pür dikkat izledim. Teşekkür ederim. Olayı yaşayanların anlatması, gerçek görüntüler. Bence izlemeye değer.

0 Cevapla
erk
1 ay önce

mükemmel bir belgeseldi. mutlaka izleyin duygusallık korku heyecan umut mutluluk ne ararsanız var. çok etkileyiciydi well done

0 Cevapla
Rcp
1 ay önce

Tek kelime ile enfes bir belgesel mutlaka izleyin Admin indirmeler 'de GB lar çok düşük 1080 p 'de bile 1.04 GB indiriyor örneğin bu belgeselin 1080 p indirme 1.04 GB daha önce 'den 1.90 ve üzeri olur 'du sistemsel mi acaba yoksa site 'den ayarlana biliyor mu ne kadar yüksek GB olursa görüntü kalitesi o kadar iyidir. Kolay gelsin.

0 Cevapla
kaan Yönetici
1 ay önce

hocam süresine göre değişiyor ki videonun boyutu

0 Cevapla
Rcp
1 ay önce

Anladım hocam teşekkür ederim saol hayırlı geceler.

0 Cevapla
Background
Kapat ×