The Tax Collector izle

Film Bilgileri 3 ay önce eklendi
The Tax Collector izle

The Tax Collector Film Bilgileri

Tax Collector, David ve Creeper isimli iki adamın bir suç baronu olan Wizard için haraç toplayıcı olarak çalışmasını konu ediniyor. Wizard, hükmettiği bölgedeki küçük çetelerden pay topluyordur. Ancak Wizard'ın eski rakibi Mexico'dan Los Angeles'a geri döner. Böylece tüm işler tersine döner. David'in o noktadan sonra tek amacı onun için büyük önem taşıyan ailesini korumak olacaktır.

Yıl - Ülke: ()

Tür: , ,

Kategori: 1080p Film izle, Film izle, Filmler, Hd film izle

IMDB Puanı:

IMDb Sayfası:www.imdb.com/title/tt8461224

“The Tax Collector izle” filminde 24 Yorum bulunuyor.
  1. Davut - 3 ay önce demiş ki:

    Pardon altta cevap yazmışsınız zaten kusuruma bakmayın

  2. süleyman - 3 ay önce demiş ki:

    öncelikle kaan krdş.filmler çok donmaya başladı,bu internetle alakalı değil onu baştan söyliyim.eleştiri amaçlı yazmadım bil istedim.filme gelince.filmin ilk yarısı boş diğer yarısı biraz hareketli gibi olsada sıradan bilindik filmlerden.yani izlesende olur izlemesende ....

  3. Emrah - 3 ay önce demiş ki:

    Film rapid den indirilmiyor.

  4. Serhan - 3 ay önce demiş ki:

    Kaybedecek hiçbir şeyi olmayan insanların korku vermek için yapamayacak hiçbir şeyleri olmaması aslında. Çok iyiydi ve çok akıcı şekilde izledim. imdb puanlarının kesinlikle bir kriter olmadığını bu filmde görüyoruz

  5. Ahmet - 3 ay önce demiş ki:

    Boş

  6. black angel - 3 ay önce demiş ki:

    zaten bu ımdb nerde saçma salak film varsa ona puan versin güzel filmdi son sahnesinde frank castle yi izliyorum sandım :)

  7. Diyetisyen - 5 ay önce demiş ki:

    Devam filmi varrr !!!!!

  8. bnymn - 5 ay önce demiş ki:

    FİLM EFSANE SÜPHESİZ İZLEYİN

  9. Yönetici - 5 ay önce demiş ki:

    Bulafi sevdim tekerlekler patlayana kadar devam ama bi sicario degil keyifli izlenir

  10. fuat - 5 ay önce demiş ki:

    güzel film