The Wolf of Snow Hollow izle

Film Bilgileri 3 ay önce eklendi
The Wolf of Snow Hollow izle

The Wolf of Snow Hollow Film Bilgileri

Küçük bir kasabanın şerifi olan John Marshall bir yandan asi kızı, hasta babası ile ilgilenirken bir yandan da sorunlu departmanı ile uğraşır. Dolunayda bir dizi acımasız cinayetin meydana gelmesiyle birlikte John, olayı araştırmakla görevlendirilir. Katilin peşine düşen John, soruşturma ilerledikçe kendisini kurt adam diye bir şey olmadığına inandırmakta zorlanır. The Wolf of Snow Hollow izle

Yıl - Ülke: ()

Tür: , ,

Kategori: 1080p Film izle, Filmler, Tavsiye Filmler

IMDB Puanı:

IMDb Sayfası:www.imdb.com/title/tt11140488

“The Wolf of Snow Hollow izle” filminde 10 Yorum bulunuyor.
  1. yeniceri - 3 ay önce demiş ki:

    film, oyunculuklar 2.3.kalite zaman kaybı gibi bir şey.

  2. Ali Yılmaz - 3 ay önce demiş ki:

    Kendi senaryolarıyla dalga geçtikleri eğlenceli bir kurt adam filmi olmuş, sahneler pek özenilmemiş ama oyunculuklar gayet tadında.

  3. Yeşim - 3 ay önce demiş ki:

    Dizi tadında bir film olmuş, klasik kurt adam filmi değil, karşılıklı dialog fazla olduğundan diziye benzettim, kötü değil ama güzeldi, değişik

  4. aLİ - 3 ay önce demiş ki:

    Deniz bi sal admini aq film yüklemiş bi teşekkür etseydin ayı

  5. Alptekin - 3 ay önce demiş ki:

    Berbatötesi film yuh

  6. Deniz - 3 ay önce demiş ki:

    Hocam anime dizisi deaht not yani ölüm defteri animasyon dizisini getirebilirmisiniz lutfen şimdiden teşekkür ediyorum

  7. Deniz - 3 ay önce demiş ki:

    Anime hocam

  8. Deniz - 3 ay önce demiş ki:

    Hocam death not yani olüm defteri dizisini getirirmisiniz lutfen şimdiden teşekkür

  9. Enes - 3 ay önce demiş ki:

    Admin neden 720 p kalite yok lütfen ayarlarmısın

    • kaan - 3 ay önce demiş ki:

      hocam 720p yerine 1080p var aşagı yukarı aynı boyut ama kat kat üstün görüntü