WandaVision 1.Sezon izle

    Dizi Bilgileri 10 saat önce eklendi
    WandaVision 1.Sezon izle

    WandaVision 1.Sezon Dizi Bilgileri

    Scarlet Witch ve Vision karakterlerinin konusunu alacak bir Marvel dizisidir. İdeal yaşamlarını yaşayan iki süper kahraman aslında herşeyin olduğu gibi görünmediğini farkederler. WandaVision 1.Sezon izle

    Yıl - Ülke: ()

    Tür: , , ,

    Kategori: Diziler, Tavsiye Filmler

    IMDB Puanı:

    IMDb Sayfası:www.imdb.com/title/tt9140560

    “WandaVision 1.Sezon izle” filminde 311 Yorum bulunuyor.
    1. hacı ökkeş - 3 saat önce demiş ki:

      film sonu thanosun emeklilik planı + strange katmandu günleri = scarlet witch olmuş. muhtemelen strange bunu uyaracak tehlikelisin diye sonra geçmişten büyü tarihi cadılar ve Ancient One gibiler anlatılacak doktorun yanından ayrılan buna saldıracak falan farklı düşmanalara doğru kayış olacak
      güzel bir marvel film/dizi çıkacak ufff devamlarını merakla bekliyorum.

    2. Solomon Necati - 3 saat önce demiş ki:

      Heee ne oldu Bu Sonu b
      en bile tahmin ettim bok gibi finaldi ımdb 4 kesinlikle

    3. Selcuk - 4 saat önce demiş ki:

      Vasat! Bu sonuc resmen marvel evreni disi. Butun sezon salak espiriler ve vision ile olan danslarini izlettiler hele su cadiyi oynayan kadin. O kadar mi yapmacik oynar insan. Buyu nereden cikti be abi. Biz uzay ve taslari konusuyoruz kadin efsanevi bir cadi cikti. X man dan adam koyup seyirciyi tamamen supriz olucak modlarina sokup kandirmaktan baska bir sey yapmadilar. Su son sahnedeki anne yardim et ne abi ya. Marvel izlemlerimden bu filmi tamamen siliyorum. Ve sonrasina strange in kiminle savasacagi belli oldu. Scarllet witch😂😂

      • eray kafayı mı yedın olum - 3 saat önce demiş ki:

        hoooop agar ol aslan final sonuktu ama sezon harikaydı

    4. Levent - 6 saat önce demiş ki:

      Bu final miydi

    5. Wanda - 6 saat önce demiş ki:

      Hani doktor geliyordu hani 2 hafta konuşulacak konu vardı nebula

      • arda - 5 saat önce demiş ki:

        doctor starnge 2 de gelecek wanda

      • Selcuk - 4 saat önce demiş ki:

        Makara bu kardesim. Resmen dalga gectıler. Bu kadar guzel kurulmus bir marvel evrenıne sıctılar bence

        • arda - 4 saat önce demiş ki:

          bence bu konu daha bitmdei doctordada bu olacak

    6. tt - 6 saat önce demiş ki:

      eee sonuç

    7. ScarletWitches - 7 saat önce demiş ki:

      Böyle bir son beklemiyordum. Tek kelimeyle efsaneeee Wanda Cadı olduğunu ve güçlerinin zirvesini öğrendi Agnesten. Ve şimdi gerçelikte insanları çoğaltabiliyor. Yeni vision efsane bir dönüşle Wanda'nın karşısına çıkacak. Beraber evlatlarını kurtaracaklar. Film veya vision dizisi böyle olacak eminim. O mermileri durduran ve transparan olan Captain MARVEL in arkadaşının çocuğu o da bu efsane ye dahil olacak kesin MARVEL seni seviyorum bebeğim sen en iyisisin !!

    8. Marvel fanı - 7 saat önce demiş ki:

      Beklenti tavan yaptırdılar o gelecek bu gelecek yok haftalardır konuşulacak falan filan tipik marvel kandırmacaları kötü demiyorum ama finali abarttılar yazılardan sonra 2 sahne var izleyin

      • arda - 4 saat önce demiş ki:

        kanka beklenen kısı skrullar ve kaptan marveldı