Warrior 1.Sezon izle

    Dizi Bilgileri 10 ay önce eklendi
    Warrior 1.Sezon izle

    Warrior 1.Sezon Dizi Bilgileri

    San Francisco`daki Çin Mahallesinde, iç savaş sonunda geçen Warrior'da; Çin'den yeni gelmiş olan genç bir dövüş sanatları uzmanının kendini Çin Mahallesi savaşlarının içinde bulması anlatılıyor. Warrior 1.Sezon izle

    Yıl - Ülke: ()

    Tür: , , ,

    Kategori: Diziler

    IMDB Puanı:

    IMDb Sayfası:www.imdb.com/title/tt5743796

    “Warrior 1.Sezon izle” filminde 21 Yorum bulunuyor.
    1. hasan mahmutoğlu - 2 ay önce demiş ki:

      mükemel

    2. eray - 2 ay önce demiş ki:

      kaan kardeşim dizilerin sezonlarınada aynı sayfa içinden ulaşabilsek keşke. yukarıdaki bölüm numaaraları gibi sezon numaraları olması cok guzel olur hatta tadından yenmez.

      • kaan - 2 ay önce demiş ki:

        hocam tema güncellemesi yaptıgımızda olacak inş

    3. axikurt - 2 ay önce demiş ki:

      ÇOK TAKILMA VAR İNSANI BEZDİYO Bİ BAKARMISINIZ

      • kaan - 2 ay önce demiş ki:

        alternatifleri seçiniz, takılmalar netinizle alakalı

        • Fiodor - 2 ay önce demiş ki:

          Sadece onun netiyle olmush olsa senin dedigin gibi olurdu ama yuklemish oldugun filimde sorun var

          • kaan - 2 ay önce demiş ki:

            hocam ilk baştaki alternatif global ölçekli en iyi firmadan birinde, yani net hızlarında asla kesilme olmayacak yerde ondan öyle genelleme yaptım. bazen youtube videosunun bile dondugu anlar oluyor.

    4. drsnop - 3 ay önce demiş ki:

      bizim adam tam dövüşü kazanırken futbol takımı tutar gibi elleri kaldırdımmm ki beni üzdü

    5. lucifer - 3 ay önce demiş ki:

      altyazılı versiyonu ver mı dublajsız

      • kaan - 3 ay önce demiş ki:

        ekledim aaltyazılıyıda, bölüme girince üsten diger alternatif.

    6. ali yavuz - 3 ay önce demiş ki:

      warrior 1.bolum acilmiyor admin bi baksan

    7. xerx - 4 ay önce demiş ki:

      KaaN gerçekten ses kayması var.
      nasıl kontrol ettiniz bilmiyorum ama izlemenizi tavsiye ederim böylece fark edersiniz.
      Kolay gelsin.

    8. Nezir - 4 ay önce demiş ki:

      Slm ses görüntüden önce geliyor düzeltirmisin lütfen

      • kaan - 4 ay önce demiş ki:

        hocam kontrol ettik bizde sorun yok

    9. Nezir - 4 ay önce demiş ki:

      Slm ses görüntüden önce geliyor düzeltırmısınız

      • Cenk - 4 ay önce demiş ki:

        Bölüm numarasını verirseniz kontrol edelim.

    10. Lionel - 4 ay önce demiş ki:

      İlk bölümde sesler konusmalar once geliyor duzeltebilirmsnz? Diger bolumlerde de aynı sıkıntı var mı bakmadm..